Elektroniczne Biuro Obsługi KlientaeBOK

specjalista ds. inwestycji

Oferta aktualna

Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało: 

  • samodzielne prowadzenie całokształtu spraw technicznych i formalnych związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych,
  • rozliczanie realizowanych zadań inwestycyjnych,
  • monitoring i raportowanie przebiegu zadań inwestycyjnych.

 Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego technicznego o kierunku sanitarnym,
  • min. pięcioletniego doświadczenia zawodowego przy samodzielnym przygotowaniu i/lub realizacji inwestycji,
  • znajomości przepisów prawa budowlanego,
  • znajomości przebiegu procesu inwestycyjnego,
  • znajomości ustawy o zamówieniach publicznych,
  • sprawnej obsługi Pakietu MS Office,
  • umiejętności czytania i interpretacji dokumentacji technicznej,
  • samodzielności, umiejętności pracy w zespole, elastyczności, zorientowania na cele,
  • podstawowej znajomości programów AutoCad lub Microstation,
  • prawa jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • podstawowa znajomość programu Norma Pro,
  • obsługa programu MS Project
  • umiejętności związane z zarządzaniem projektami.

Osobie, którą zaprosimy do współpracy zaoferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • elastyczny czas pracy,
  • dodatkowe świadczenia w tym pakiet medyczny, karta Multisport,
  • wsparcie rozwoju zawodowego,
  • miłą atmosferę w pracy.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”