Aktualności
Działalność edukacyjna GIWK została doceniona
Z wielką przyjemnością informujemy, że Nasza Spółka zajęła trzecie miejsce w konkursie „Głośna woda” na najciekawszą działalność edukacyjną w branży wodociągowo-kanalizacyjnej wśród reprezentantów miast powyżej 100 tys. mieszkańców.
Pierwsze miejsce zajęło Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie, a drugie Aquanet S.A. z Poznania.
Programy edukacyjne podlegały ocenie według następujących kryteriów:
- długofalowość, powtarzalność i konsekwencja w realizacji edukacji ekologicznej
- różnorodność grupy docelowej
- pomysłowość akcji i kampanii
- przesłanie akcji
- forma przekazu
- włączenie mieszkańców w działania edukacyjne
- zasięg akcji, sposoby dotarcia do odbiorców i promocja
- efekt rzeczowy akcji (np. ścieżka edukacyjna, filmy, broszury, prace plastyczne, instalacje itp.)
Nasz program edukacyjny „Bliżej źródeł” wyprzedził 9 miast, między innymi Warszawę i Wrocław.
Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się podczas Ogólnopolskiej Debaty „Edukacja ekologiczna w branży wod-kan " , zorganizowanej w ramach Międzynarodowych Targów Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN. Organizatorami konkursu była redakcja miesięcznika „Wodociągi i kanalizacja” oraz portal ZielonaLekcja.pl. Patronat honorowy konkursu objęła Polska Fundacja Ochrony Zasobów Wodnych.
Z wielką przyjemnością informujemy, że Nasza Spółka zajęła trzecie miejsce w konkursie „Głośna woda” na najciekawszą działalność edukacyjną w branży wodociągowo-kanalizacyjnej wśród reprezentantów miast powyżej 100 tys. mieszkańców.
Pierwsze miejsce zajęło Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie, a drugie Aquanet S.A. z Poznania.
Programy edukacyjne podlegały ocenie według następujących kryteriów:
- długofalowość, powtarzalność i konsekwencja w realizacji edukacji ekologicznej
- różnorodność grupy docelowej
- pomysłowość akcji i kampanii
- przesłanie akcji
- forma przekazu
- włączenie mieszkańców w działania edukacyjne
- zasięg akcji, sposoby dotarcia do odbiorców i promocja
- efekt rzeczowy akcji (np. ścieżka edukacyjna, filmy, broszury, prace plastyczne, instalacje itp.)
Nasz program edukacyjny „Bliżej źródeł” wyprzedził 9 miast, między innymi Warszawę i Wrocław.
Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się podczas Ogólnopolskiej Debaty „Edukacja ekologiczna w branży wod-kan " , zorganizowanej w ramach Międzynarodowych Targów Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN. Organizatorami konkursu była redakcja miesięcznika „Wodociągi i kanalizacja” oraz portal ZielonaLekcja.pl. Patronat honorowy konkursu objęła Polska Fundacja Ochrony Zasobów Wodnych.