Aktualności
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ W GIWK? – NOWE ZASADY – OD 2 CZERWCA 2020
Od 2 czerwca wznawiamy przyjmowanie interesantów w GIWK. Wprowadziliśmy bezpieczne zasady wizyty w naszej siedzibie. Zachęcamy, by zapoznać się z nimi.
PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW W GIWK
- 2 czerwca przywracamy przyjmowanie dokumentów (stacjonarną obsługę klientów) w Kancelarii GIWK przy ul. Kartuskiej 201. Kancelaria jest czynna od poniedziałku do piatku w godzinach od 8:00 do 15:00.
- W Kancelarii może znajdować się tylko jeden klient. Pozostali interesanci mogą oczekiwać na swoją kolej w holu budynku.
- Dokumenty wydawane przez Dział Obsługi Inwestorów, tj. uzgodnienia dokumentacji projektowej, warunki techniczne, umowy przejęcia sieci, protokoły charakterystyki będą w dalszym ciągu wysyłane drogą pocztową.
- Złożone dokumenty przechodzą 24-godzinną kwarantannę (rejestrowane są z 1- dniowym opóźnieniem). Za datę wpływu uznaje się jednak moment faktycznego wpływu dokumentu do GIWK.
KONSULTACJE W DZIALE OBSŁUGI INWESTORA
- Od 2 czerwca wznawiamy konsultacje techniczne z Działem Obsługi Inwestorów w sprawach przyłączeń do sieci (warunki techniczne, umowy przejęcia sieci, uzgodnienia dokumentacji projektowej, odbiory i przekazanie sieci) .
- Konsultacje możliwe są po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się. Prosimy dzwonić pod numer: 58 326 67 41 lub bezpośrednio do osoby prowadzącej sprawę.
- Podczas konsultacji pracownik GIWK może spotkać się wyłącznie z jedną osobą.
PROCEDURA ODBIOROWA
- Przygotowana przez nas na czas pandemii, specjalna procedura odbiorów została zaktualizowana o możliwość składania dokumentów osobiście, w kancelarii GIWK. Jej obowiązujące zasady znaleźć można tutaj.
ZASADY OGÓLNE
- Każda osoba, która odwiedzi siedzibę GIWK przy ul. Kartuskiej 201 ma obowiązek dezynfekcji rąk (dozownik z płynem znajduje się przed wejściem do Kancelarii i przy stanowisku pracownika ochrony), stosowania osłony ust i nosa oraz zachowania dystansu społecznego.
- W trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników oraz klientów nadal wskazujemy drogę telefoniczną, pocztową (Poczta Polska, firmy kurierskie) lub elektroniczną (e-mail: giwk@giwk.pl ) jako rekomendowane sposoby załatwiania spraw w GIWK.
Od 2 czerwca wznawiamy przyjmowanie interesantów w GIWK. Wprowadziliśmy bezpieczne zasady wizyty w naszej siedzibie. Zachęcamy, by zapoznać się z nimi.

PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW W GIWK
- 2 czerwca przywracamy przyjmowanie dokumentów (stacjonarną obsługę klientów) w Kancelarii GIWK przy ul. Kartuskiej 201. Kancelaria jest czynna od poniedziałku do piatku w godzinach od 8:00 do 15:00.
- W Kancelarii może znajdować się tylko jeden klient. Pozostali interesanci mogą oczekiwać na swoją kolej w holu budynku.
- Dokumenty wydawane przez Dział Obsługi Inwestorów, tj. uzgodnienia dokumentacji projektowej, warunki techniczne, umowy przejęcia sieci, protokoły charakterystyki będą w dalszym ciągu wysyłane drogą pocztową.
- Złożone dokumenty przechodzą 24-godzinną kwarantannę (rejestrowane są z 1- dniowym opóźnieniem). Za datę wpływu uznaje się jednak moment faktycznego wpływu dokumentu do GIWK.
KONSULTACJE W DZIALE OBSŁUGI INWESTORA
- Od 2 czerwca wznawiamy konsultacje techniczne z Działem Obsługi Inwestorów w sprawach przyłączeń do sieci (warunki techniczne, umowy przejęcia sieci, uzgodnienia dokumentacji projektowej, odbiory i przekazanie sieci) .
- Konsultacje możliwe są po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się. Prosimy dzwonić pod numer: 58 326 67 41 lub bezpośrednio do osoby prowadzącej sprawę.
- Podczas konsultacji pracownik GIWK może spotkać się wyłącznie z jedną osobą.
PROCEDURA ODBIOROWA
- Przygotowana przez nas na czas pandemii, specjalna procedura odbiorów została zaktualizowana o możliwość składania dokumentów osobiście, w kancelarii GIWK. Jej obowiązujące zasady znaleźć można tutaj.
ZASADY OGÓLNE
- Każda osoba, która odwiedzi siedzibę GIWK przy ul. Kartuskiej 201 ma obowiązek dezynfekcji rąk (dozownik z płynem znajduje się przed wejściem do Kancelarii i przy stanowisku pracownika ochrony), stosowania osłony ust i nosa oraz zachowania dystansu społecznego.
- W trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników oraz klientów nadal wskazujemy drogę telefoniczną, pocztową (Poczta Polska, firmy kurierskie) lub elektroniczną (e-mail: giwk@giwk.pl ) jako rekomendowane sposoby załatwiania spraw w GIWK.