Aktualności
Zmiany w obsłudze klienta
W trosce o naszych klientów i pracowników z dniem 10 marca 2021 wprowadzamy zmiany w obsłudze klienta w GIWK:
- zawieszamy stacjonarną obsługę klientów w Kancelarii GIWK.
- Wskazujemy drogę telefoniczną, pocztową (Poczta Polska, firmy kurierskie) lub elektroniczną (e-mail: giwk@giwk.pl) jako rekomendowane sposoby załatwiania spraw w GIWK
- Przed Kancelarią GIWK ustawiliśmy specjalnie oznakowaną skrzynkę podawczą - WRZUTNIĘ NA DOKUMENTY. Prosimy o wpisywanie czytelnego adresu email na każdym składanym (wrzucanym do skrzynki) piśmie/wniosku. Otrzymają Państwo od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia dokumentu.
- Dokumenty wydawane przez Dział Obsługi Inwestorów, tj. uzgodnienia dokumentacji projektowej, warunki techniczne, umowy przejęcia sieci, protokoły charakterystyki będą w dalszym ciągu wysyłane drogą pocztową.
- Złożone dokumenty przechodzą 24-godzinną kwarantannę (rejestrowane są z 1- dniowym opóźnieniem). Za datę wpływu uznaje się jednak moment faktycznego wpływu dokumentu do GIWK.
KONSULTACJE W DZIALE OBSŁUGI INWESTORA
- zawieszamy bezpośrednie konsultacje techniczne z Działem Obsługi Inwestorów w sprawach przyłączeń do sieci (warunki techniczne, umowy przejęcia sieci, uzgodnienia dokumentacji projektowej, odbiory i przekazanie sieci).
- Konsultacje bezpośrednie możliwe są jedynie w wyjątkowych sytuacjach po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się. Prosimy dzwonić pod numer: 58 326 67 41 lub bezpośrednio do osoby prowadzącej sprawę.
- Podczas konsultacji pracownik GIWK może spotkać się wyłącznie z jedną osobą.
PROCEDURA ODBIOROWA
- Na czas pandemii przygotowaliśmy specjalną procedurę odbiorów końcowych. Jej obowiązujące zasady znaleźć można TUTAJ.
ZASADY OGÓLNE
- Każda osoba, która odwiedzi siedzibę GIWK przy ul. Kartuskiej 201 ma obowiązek dezynfekcji rąk (dozownik z płynem znajduje się przy wejściu do budynku oraz przed wejściem do Kancelarii), stosowania osłony ust i nosa oraz zachowania dystansu społecznego.
- Każda osoba, która umówiona jest na spotkanie z pracownikiem GIWK, wypełnia w siedzibie Spółki „Klauzulę informacyjną w zakresie przetwarzania danych osobowych”. Przekazane nam dane osobowe (imię i nazwisko, numer telefonu) przetwarzane są w ramach prowadzonej ewidencji osób przychodzących do siedziby Spółki w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się COVID-19. Dane te będą przechowywane przez miesiąc (chyba że zaistnieje konieczność przetwarzania danych z uwagi na żywotne interesy osoby, której dane dotyczą lub nałożenia na Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa).
W trosce o naszych klientów i pracowników z dniem 10 marca 2021 wprowadzamy zmiany w obsłudze klienta w GIWK:

- zawieszamy stacjonarną obsługę klientów w Kancelarii GIWK.
- Wskazujemy drogę telefoniczną, pocztową (Poczta Polska, firmy kurierskie) lub elektroniczną (e-mail: giwk@giwk.pl) jako rekomendowane sposoby załatwiania spraw w GIWK
- Przed Kancelarią GIWK ustawiliśmy specjalnie oznakowaną skrzynkę podawczą - WRZUTNIĘ NA DOKUMENTY. Prosimy o wpisywanie czytelnego adresu email na każdym składanym (wrzucanym do skrzynki) piśmie/wniosku. Otrzymają Państwo od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia dokumentu.
- Dokumenty wydawane przez Dział Obsługi Inwestorów, tj. uzgodnienia dokumentacji projektowej, warunki techniczne, umowy przejęcia sieci, protokoły charakterystyki będą w dalszym ciągu wysyłane drogą pocztową.
- Złożone dokumenty przechodzą 24-godzinną kwarantannę (rejestrowane są z 1- dniowym opóźnieniem). Za datę wpływu uznaje się jednak moment faktycznego wpływu dokumentu do GIWK.
KONSULTACJE W DZIALE OBSŁUGI INWESTORA
- zawieszamy bezpośrednie konsultacje techniczne z Działem Obsługi Inwestorów w sprawach przyłączeń do sieci (warunki techniczne, umowy przejęcia sieci, uzgodnienia dokumentacji projektowej, odbiory i przekazanie sieci).
- Konsultacje bezpośrednie możliwe są jedynie w wyjątkowych sytuacjach po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się. Prosimy dzwonić pod numer: 58 326 67 41 lub bezpośrednio do osoby prowadzącej sprawę.
- Podczas konsultacji pracownik GIWK może spotkać się wyłącznie z jedną osobą.
PROCEDURA ODBIOROWA
- Na czas pandemii przygotowaliśmy specjalną procedurę odbiorów końcowych. Jej obowiązujące zasady znaleźć można TUTAJ.
ZASADY OGÓLNE
- Każda osoba, która odwiedzi siedzibę GIWK przy ul. Kartuskiej 201 ma obowiązek dezynfekcji rąk (dozownik z płynem znajduje się przy wejściu do budynku oraz przed wejściem do Kancelarii), stosowania osłony ust i nosa oraz zachowania dystansu społecznego.
- Każda osoba, która umówiona jest na spotkanie z pracownikiem GIWK, wypełnia w siedzibie Spółki „Klauzulę informacyjną w zakresie przetwarzania danych osobowych”. Przekazane nam dane osobowe (imię i nazwisko, numer telefonu) przetwarzane są w ramach prowadzonej ewidencji osób przychodzących do siedziby Spółki w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się COVID-19. Dane te będą przechowywane przez miesiąc (chyba że zaistnieje konieczność przetwarzania danych z uwagi na żywotne interesy osoby, której dane dotyczą lub nałożenia na Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa).